maandag 17 januari 2011

Playstation 3 als Media Server



Leer hoe je een Playstation 3 als zowel een media server en een media-hub met deze eenvoudige handleiding.

Mijn digitale media werd verspreid over verschillende schijven, computers en schijven. Ik wilde naadloze centrale controle over alles, dus ik besloot om mijn Sony PlayStation 3 te gebruiken als een media hub, met mijn 40-inch Samsung HDTV als een monitor. Nu kan ik kijken of luisteren naar al mijn foto's, video's en muziek via mijn tv-scherm, ongeacht waar ze zijn. Hier is een gids voor het bouwen van een digitale media commandocentrum in uw woonkamer.

NIVEAU 1: Aansluiten op uw thuisnetwerk

In het PS3-menu, ga naar Instellingen - Netwerk instellingen - Internet-verbinding, druk op X op je Sixaxis controller en selecteer Ingeschakeld. Ga dan naar instellingen van de internetverbinding (ook onder Network Settings) en selecteer uw netwerk (SSID). Voer het wachtwoord voor het netwerk als je er een hebt.




Lees verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten